48 תשובות
hell no
ממש ממש ממש לא
לא!
אוי לא
לדעתי זה ממש ממש יפה..
תנו דיסלייקים כמה שבא לכם, אני הייתי ממש מוחמאת
לדעתי זה גם טיפה סקסי שמישהו עושה את זה, אבל זה לא קשור...
כן - מה לעשות, אני נהנת מזה..
תנו דיסלייקים כמה שבא לכם, אני הייתי ממש מוחמאת
לדעתי זה גם טיפה סקסי שמישהו עושה את זה, אבל זה לא קשור...
כן - מה לעשות, אני נהנת מזה..
אנונימית
לדעתי לא..
אנונימית
ממש אבל ממש לא
לא. לא רואה את זה כרומנטי.
מעדיפה שיביא לי פרח, זה מספיק. כל עוד זה מאהבה, מבחינתי זה מספיק!
מעדיפה שיביא לי פרח, זה מספיק. כל עוד זה מאהבה, מבחינתי זה מספיק!
לא o_o
ברור שלא.
ממש לא.
הייתן* רוצות* שלכן*
ולא, מוזר לדעתי.
ולא, מוזר לדעתי.
אם הוא עושה אתזה אני מציעה להיפרד ממנו או לפחות להפנות אותו לפסיכולוג או משהו שיטפל בעצמו כי זה ברור שהוא הרסני כלפי עצמו ברמות והוא צריך להפסיק
ממש ממש לא
שלא יחתוך בכלל
שלא יחתוך בכלל
שואל השאלה:
כל אלו שאמרו שלא אז אם הוא היה עושה את זה בלי להגיד לכם והייתן רואות את זה אז איך הייתן מגיבות?
כל אלו שאמרו שלא אז אם הוא היה עושה את זה בלי להגיד לכם והייתן רואות את זה אז איך הייתן מגיבות?
אנונימי
חחח יקריפי
הייתי מאוד מאוד מוחמאת שהוא אוהב אותי מספיק כדי להביע את עצמו ככה..
כמו שכבר אמרתי למעלה - זה גם ממש סקסי לפי דעתי
כמו שכבר אמרתי למעלה - זה גם ממש סקסי לפי דעתי
אנונימית
עם כמה שזה רע, זה עדיין היה נוגע ללב כי לאחרונה הוא לא נותן לי יותר מדי תשומת לב.. ולהקריב את עצמו ככה זו הוכחה מוצקה לכך שאני חשובה לו.
קריפי
איך הייתי מגיבה? הייתי הולכת לחטא את זה שלא יזדהם וחובשת את זה. וכדי שלא ירגיש רע, הייתי מוסיפה נשיקה על המצח. כי אחרי אתה עשית את זה כמחווה רומנטית, הלא כך? ולא נעים לקבל תגובה שלילית שלא ציפית לה.
שואל השאלה:
אני עשיתי. ובידיוק באותו היום שעשיתי את זה היא ניפרדה ממני עוד לפני שהיא ידעה שעשיתי... xd בקיצור אכלתי חרא
אני עשיתי. ובידיוק באותו היום שעשיתי את זה היא ניפרדה ממני עוד לפני שהיא ידעה שעשיתי... xd בקיצור אכלתי חרא
אנונימי
wtf למה לעשות משהו כזה?
וואי, איזה באסה לך...
לא נורא - יבואו כאלה שבאמת שוות את זה
לא נורא - יבואו כאלה שבאמת שוות את זה
אנונימית
כן זה נכון שיבוא כאלה שבאמת שוות את זה
אבל תמיד תיהיה שם על היד צלקת של השם של החברה המגעילה הזאת שזרקה אותו לפני שהיא ידעה מה הוא היה מוכן לעשות בשבילה
אבל תמיד תיהיה שם על היד צלקת של השם של החברה המגעילה הזאת שזרקה אותו לפני שהיא ידעה מה הוא היה מוכן לעשות בשבילה
אנונימית
נכון.. זה באמת מאכזב...
לא נורא - יהיה בסדר
לא נורא - יהיה בסדר
אנונימית
אם כבר הוא עשה את זה ופתאום היה מראה לי את זה, הייתי קצת נרתעת, לא אשקר. אני לא מתחברת לדברים כאלה.
שואל השאלה:
אשכרה את צודקת
אשכרה את צודקת
אנונימי
לא
כל האלה שאומרות שזה חמוד ומהמם ורומנטי הוא יכול להרוג את עצמו אם הוא חותך ווריד חשוב אז תחשבו עלזה..
ואיך הייתי מגיבה? הייתי בהלם הייתי שואלת אותו למה הוא עשה אתזה הייתי לוקחת חומר חיטוי חובשת לו אתזה ואומר לו בחייםאבל בחיים לא לחשוב אפילו לעשות אתזה
ואיך הייתי מגיבה? הייתי בהלם הייתי שואלת אותו למה הוא עשה אתזה הייתי לוקחת חומר חיטוי חובשת לו אתזה ואומר לו בחייםאבל בחיים לא לחשוב אפילו לעשות אתזה
זה ילדותי בעיני
יותר סקסי אם הוא היה פשוט צועק את השם לי וזהו
יותר סקסי אם הוא היה פשוט צועק את השם לי וזהו
שואל השאלה:
פנקייק - אם הוא חתך ווריד זה אומר שהוא יכול להרוג את עצמו? אין קשר בכלל! אני עשיתי את זה רק מאהבה
פנקייק - אם הוא חתך ווריד זה אומר שהוא יכול להרוג את עצמו? אין קשר בכלל! אני עשיתי את זה רק מאהבה
אנונימי
לדעתי אתה מאוד רומנטי אם אתה מסוגל לאהוב ככה...
אנונימית
לא-.-
אני חושבת שזה די ילחיץ אותי...
אני חושבת שזה די ילחיץ אותי...
הייתי דואגת לו ושואלת אותו מה עובר עליו ולמה הוא חותך ואיך הוא מרגישה, בקיצור... הייתי מעודדת אותו.
שואל השאלה:
אני עדיין אוהב אותה למרות שהיא בגדה בי... אחרי שהבנתי שהיא בגדה אז לקחתי סכין ופשוט חתכתי את השם שלה שלא יהיה אפשר לראות אותו בקיצור עכשיו יש לי כזה צלקת מכוערת על היד וכולם שואלים אותי מה זה אבל זה עדיף מלראות את השם שלה אחרי שהיא בגדה
אני עדיין אוהב אותה למרות שהיא בגדה בי... אחרי שהבנתי שהיא בגדה אז לקחתי סכין ופשוט חתכתי את השם שלה שלא יהיה אפשר לראות אותו בקיצור עכשיו יש לי כזה צלקת מכוערת על היד וכולם שואלים אותי מה זה אבל זה עדיף מלראות את השם שלה אחרי שהיא בגדה
אנונימי
כל עוד הוא חותך הסכין יכולה לפגוע בווריד חשוב ומלא דם ירד לו והוא יכול למות מזה..
o_o
אני פשוט אתייחס לזה מנקבה...
אה.. דבר ראשון - אין לי חברה וגם לא תהיה בזמן הקרוב ^_^
דבר שני - אני מניח שזה מחמיא במידה... 0.0
אני פשוט אתייחס לזה מנקבה...
אה.. דבר ראשון - אין לי חברה וגם לא תהיה בזמן הקרוב ^_^
דבר שני - אני מניח שזה מחמיא במידה... 0.0
שואל השאלה:
אבל לא חותכים על ההתחלה חזק. חותכים חלש הרבה פעמים עד שהעור משתייף ויוצא דם
אבל לא חותכים על ההתחלה חזק. חותכים חלש הרבה פעמים עד שהעור משתייף ויוצא דם
אנונימי
תפסיק לחתוך כבר זה נוראי איך אפשר אני רק מלחשוב על זה נלחצת
וגם מה היא עשתה איך התגלה לך ספר (משעמם לי מאוד) אתה לא חייב
וגם מה היא עשתה איך התגלה לך ספר (משעמם לי מאוד) אתה לא חייב
אנונימית
הייתי מוחמאת אם הוא היה עושה את זה אבל זה היה מאוד מלחיץ אותי כי זה הופך את הבן אדם לקצת תלותי בעיניי. זאת אומרת, מה יהיה אם ניפרד פתאום? זה נראה לי הזוי ופסיכי.
שואל השאלה:
בהתחלה היא נתנה לי תירוץ עלוב שקשה לה ליראות אותי רק פעם בשבוע ( היא היתה רואה אותי רק פעם בשבוע כי אני לומד בפנימיה) אבל זה לא היה ניראה לי הגיוני כי זה ככה היה שלושה חודשים אז אחרי כמה זמן אמרתי לה כזה "בינינו אני יודע שזה לא הסיבה האמיתית שלך" ואז אמרתי לה שתספר את הסיבה האמיתית והיא הודתה שהיא בגדה
בהתחלה היא נתנה לי תירוץ עלוב שקשה לה ליראות אותי רק פעם בשבוע ( היא היתה רואה אותי רק פעם בשבוע כי אני לומד בפנימיה) אבל זה לא היה ניראה לי הגיוני כי זה ככה היה שלושה חודשים אז אחרי כמה זמן אמרתי לה כזה "בינינו אני יודע שזה לא הסיבה האמיתית שלך" ואז אמרתי לה שתספר את הסיבה האמיתית והיא הודתה שהיא בגדה
אנונימי
לאא!
מסכן זה בטח לא נעים
אבל אתה תתגבר וגם אם לא תראה את הצד החיובי
אתה כבר תמצא אותו
אבל אתה תתגבר וגם אם לא תראה את הצד החיובי
אתה כבר תמצא אותו
אנונימית
זה בהחלט מכבד ונותן הרגשה של בנאדם שאוהב אותך ממש.. אבל לדעתי זה טיפונת מוגזם אבל בסהכ הכל זה באמת חבר אמיתי..!
לא זה נשמע כבר חולני מידי
סתם השחטת וגרמת לעצמך נזק. בחיים אל תחתוך ככה את העור שלך ובטח שלא בגלל מישהי
fuck no.
קריפי.
קריפי.
למה שמישהי תרצה שחבר שלה יחתוך את עצמו? 0_0
באותו הנושא: