2 תשובות
תתרחקי מהן
את כרגע תיארת את ההפך מחברות! את נמצאת כרגע באשליה שהן חברות - להתרחק במיידית..
אולי זה יהיה קשה בהתחלה להיות לבד אבל עם קצת מאמץ את תמצאי חברות אמיתיות (:
אולי זה יהיה קשה בהתחלה להיות לבד אבל עם קצת מאמץ את תמצאי חברות אמיתיות (:
באותו הנושא: