2 תשובות
אין סיבה שתתחנני ואם את אומרת שהיא משקרת בלי סוף ולא מודה באשמה אין טעם לחזור להיות חברה שלה כי אחרי הכל כנראה שאם היא לא מודה באשמה והיא לא יוזמת השלמה איתך כנראה שאם את זו שתתחנני היא תמשיך לשקר. יכול להיות שזה הבן אדם שהיא תני לזמן לעשות את שלו.
הודיה
היי!
לא כ"כ משנה על מה ולמה רבתן.
אם חשוב לך (כנראה גם לה, ע"פ דברייך) להשלים איתה ולחזור למצב שבו, שתיכן חברות, הפיתרון הוא כזה:
לשכוח מי אשמה או למה, זה ממש לא משנה ולא העניין.
לזכור היטב (אך לא להזכיר בעתיד) את הסיבה שבגללה רבתן ולא לחזור עליה שנית.
התקשרי אליה, השאירי מכתב בתיבת הדואר שלה וכ'ו, העיקר שתסבירי לה, מה את חשה כעת, ללא החברות ביניכם, שאת מרגישה רע עם זה שאתן אינכן מדברות בגלל אותו ריב ושכל העניין, יצא מכלל שליטה.
הסבירי שקירבתה חסרה לך ואת רוצה לפתוח דף חדש.
בהצלחה
באותו הנושא: