8 תשובות
מדברים בד"כ על מצוקה/בעיה, הרבה חריזה, בתים ארוכים לרוב.
כותבים מהלב על אמת על דברים שמפריעים לך
כאחד שכותב ראפ אני אגיד לך דבר אחד
תיהי את עצמך כל השאר זאת לא בעיה.
קודם תכתבי ואז תשירי איך לכתוב? אין פה נוסחא כמו במתמטיקה הכל בא מהראש והלב שלך
אני כותב ושר מעל 3 שנים ועדיין יש לי פשלות וזריקת נייר לפחים.
אם את רוצה עזרה את מוזמנת לפנות אלי בפרטי ואני אפרט לך בגדול איך ללמוד לחוש את הקצב וחריזה.
^מסכים עם הבן אדם פה. לכתוב ראפ זה עניין של זרימה עם המחשבה שלך ומה שמפריע לך באותו רגע או בכללי, מה שאת אוהבת, מה שאת שונאת. ראפ לא חייב להיות רגשני ועם בתים ארוכים.
וכן יהיה לך ממש הרבה דפי מגירה אל תפרשי בגלל זה. ראפ זה דבר שמאמנים עם הזמן והופכים להיות יותר טובים משיר לשיר.
4AM
ישןן שלום אנשים מה קורה מדבר נבלה מהעתיד חדחדיריקיקייררורחכןחא
הראפרים הטובים שרים על מצוקה מסויימת, בעיה, סיפור חיים וכו..
הדרך הכי טובה לדעתי זה סיפורים מהחיים
ותוסיפ/י חרוזים שמתאימים
סיפור מגניב מהחיים ותשלב חרוזים, מילים מוזרות כאלה,
ותמצא איזה ראפ שהוא נותן לך השראה!