התחברות
הרשמה
כדאי לי לעשות בנייה בציפורניים?
23 בדצמבר 2015, 20:48
ציפורניים
בניית ציפורניים
טיפוח
תשובה אחת
לא כדאי, זה הורס את הציפורניים הטבעיות שלך.
עדיף לטפל בהן מאשר לשים מלאכותיות.
באותו הנושא:
כדאי לעשות בניית ציפורנים לפורים בחיים שלי לא עשיתי בניית ציפורנים בת 18 כיתה יב?
בנות - אתן חושבות שכדאי לעשות בנייה בציפורניים?
מה יותר כדאי לעשות בציפורניים בניה או לק ג'ל?
מה אתם אומרים בנייה בציפורניים זה לפרחות?
עלות בניית ציפורניים - כמה עולה לעשות בניית ציפורניים?
יש פה בנות שעשו בנייה קצרה בציפורניים כי הציפורניים שלהן חלשות וזה עוזר?
זה מוזר שלילדה בת 15 יש בנייה בציפורניים? יש לי בנייה אבל היא ממש קצרה ויפה ואני אישית לא רואה בזה בעיה..
דרכים לבניית ציפורניים עצמית - איך אני יכולה לעשות בניית ציפורניים בעצמי..?
הורדתי אתמול בנייה בציפורניים ויש לי בעיה..
כדאי לי לעשות בנייה בציפורניים? (13)
מישהי כאן עשתה בנייה בציפורניים ויכולה להגיד לי כל כמה זמן צריך לעשות מילוי?