7 תשובות
מסכים איתך, אבל לגבי בנות d:
יש כאן אנשים מקסימים ביותר, ואנשים שמקסימים זה ההפך מהם
שאפרסמון זה פרי
אנונימית
שאני מקווה באמת בהצלחה שיצליח עם אחד מהם ואנישמח שאת שמחה
כן, באמת יש פה הרבה אנשים נחמדים:)
אני רואה חבורה של חרמנים שכל היום רוצים לשחק אמת או חובה.
אנונימית
אני לא כל כך מסכימה איתך, כי את לא פגשת אותם במציאות בשביל לראות את האופי שלהם.