התחברות
הרשמה
היי, ממש בכיתי והרגשתי ממש לא טוב כי רבתי עם ההורים שלי... ותרקתי את הדלת של הבניין בחוזקה והיא נשברה (מזכוכית) מה לעשות?
26 בדצמבר 2015, 21:39
ריבים
יחסים
3 תשובות
נארה לי אין פתרון..
L
LILPEEP
אני הייתי הולכת על לקבור את עצמי..
ח
חח לא.
אין ממש מה לעשות דברי עם ההורים ואחרי זה תפתרו את הריב
*
*פנדה*
באותו הנושא:
רבתי עם ההורים ואבא שלי נתן לי סטירה
אתמול רבתי עם חברה שלי והיא השפילה אותי וכמעט בכיתי והתביישתי ואחי הקטן
ברחתי מהבית כי רבתי עם ההורים ואני בתחנה מרכזית בתל אביב ויש פה מלא סודנים ואני פוחדת שיאנסו אותי (כנסו בבקשה!)
רבתי עם ההורים שלי על כסף ליציאה, חצי שעה אחרי מצאתי כסף שהם שמו בטעות במקרר. מה היקום רומז לי?
רבתי עם החברה טובה שלי והחברה הזאת היא כמו אחותי. בכיתי המון שרבתי איתה.. איך להשלים?
בכיתי והעיניים שלי אדומות, איזה תירוץ אמין אני יכולה להגיד לאמא שלי אם היא תשאל?
רבתי עם ההורים שלי ריב מטורף מחר אני לא רוצה לחזור מהבית ספר הביתה לאן ללכת? לפחות עד 9 בערב
הרגשתם פעם שההורים שלכם מקנאים בכם?
אתם מכירים את ההרגשה הזאת שאתם כועסים על ההורים שהורישו לכם כיעור אבל בתכלס זה בכלל לא אשמתם?
בכיתי היום מלא ועכשיו ממש כואב לי העיניים והראש, מה לעשות?
גם אתם הרגשתם פעם שאתם לא מרצים את ההורים שלכם מספיק?