7 תשובות
נראה לך? בחיים לא חס וחלילה.. אני אוהב רק רזות אנורקסיות
אנונימי
מזה אופי טוב אצלך?
אנונימי
שואל השאלה:
לא יודעת אחת שנחמדה לכולם, מצחיקה, לא שותה, לא מעשנת, לא עושה דברים שבנות אחרות כן עושות
תאכלס לא יודעת תלוי מי רואה?
אנונימי
לא בישבילי זה פדיחות להסתובב עם בחורה מלאה איכס זה מגעיל אותי
אנונימי
פ'חח כל מי שהגיב פה 'ניראלך וכאלה'.. אני בטוחה שאתם דומים לנוד, שופטים בנאדם לפי זה שהוא רזה או שמן... גועל נפש כאילו אתם יותר טוב, אני מעדיפה לא לדעת איך אתם נראים במציאות ויש דרך להגיד שאתם מעדיפים רזות.. ולא בצורה כזאת דוחה.
סתמו
למה את שואלת ועונה לאצמך?
אנונימי
כן מלאים זה לא דבר רע! וכל מי שחושב שזה דבר רע אז הוא סתום
אנונימית