10 תשובות
זה לא סילבסטר
ומחצות
ומחצות
שואל השאלה:
מפדח ללכת לבר לפני 00:00 נגיד בשעה 21:00 כזה זה סבבה?
מפדח ללכת לבר לפני 00:00 נגיד בשעה 21:00 כזה זה סבבה?
אנונימי
מתי שבא לך
*** ראש השנה החדשה (ברוסית נוביי גוד).
סילבסטר זה סתם איזה אפיפיור אנטישמי או משהו.
סילבסטר זה סתם איזה אפיפיור אנטישמי או משהו.
סילבסטר זה חתול בכלל
אני לא יודעת מתי מתחילים לחגוג את חגיגות החתול
זה די מפדח לקרוא לחג בשם הזה
תקראו לזה נוביי גוד=שנה אזרחית חדשה או שאל תקראו לזה בשום שם
רק אל תקראו לזה סילבסטר
אני לא יודעת מתי מתחילים לחגוג את חגיגות החתול
זה די מפדח לקרוא לחג בשם הזה
תקראו לזה נוביי גוד=שנה אזרחית חדשה או שאל תקראו לזה בשום שם
רק אל תקראו לזה סילבסטר
אנונימית
לא קוראים לזה סילבסטר.
אני מניח שב10-10 וחצי
אני מניח שב10-10 וחצי
שואל השאלה:
הבנתי שקוראים לזה נובי גוד
הבנתי שקוראים לזה נובי גוד
אנונימי
00:00 מחר
12בלילה
אנונימי
12?
באותו הנושא: