4 תשובות
הי.
לא יודעת מה היו היחסים שלך איתה.
האם הייתם קרובים?
האם אתה אוהב אותה מאוד?
בכל מקרה, יש אפשרות שאתה עוד לא מעכל את עניין הפרידה ממנה.
זה בא מאוחר יותר.
מאחלת לה שלא תסבול.
ולך- שתהייה חזק נפשית וכל טוב.
היי, אישית אני לא חושבת שזה ככ מוזר.
תלוי ברמת הקירבה שלו אלייך.
יכולה לומר לך שסבי מצד אמי נפטר כאשר הייתי קטנה.
ואני לא יותר מידי עצובה בגלל זה. ז"א אני בטוחה שזה מפני שאני לא ככ הכרתי אותו. מפני שאם הייתי מכירה אותו וקרובה אליו ללא ספק אני בטוחה שזה היה אחרת והיה לי קודי עצום.
וכן כואב לי על כך שלא הכרתי אותו ולא ממש זוכרת אותו (ז"א בתור אדם בוגר) ולא נהנתי מחברתו ככ.
בכל מקרה. ייתכן שאתם לא הייתם קרובים ולכן זה לא מוזר.
אנונימית
לכל אחד יש דרך התמודדות משלו לקבל אובדן ושכול יש שיותר עצורים, יש שלוקח להם זמן לעכל, זה לא מביע דווקא על עניין של קרבה אלא הכלה של המצב
אנונימי
אם אתה בן אדם קרוב עליו נפשית ורגישית תבין... שחס וחלילה יקרה אני שסבא שלי זל נפטר אצרו לו שיש לו שנה וחצי לחיות אני לא הייתי עצובה. כי לא הבנץי את מה שיקרה ואם באמת
כיום סבא שלי לא איץי כבר 8 שנים והוא חס לי ואני בוכה הרבה
מהיום שהוא ניפטר כך...
הייתי סהכ 11 וחצי