4 תשובות
אני הלכתי לצרפת ולבשתי קסטרו
תמיד אני לובשת קסטרו
h&m, זארה, forever 21, twenty four seven
בקניון בצרפת! יש שם דברים מעלפים
אני מתלבשת לפי אופנה צרפתית ואת הבגדים שלי או שקיבלתי מחו"ל (מן הסתם) או שקניתי בעסקים קטנים, כל מיני חנויות בגדים קטנות, מצאתי שם ממש בגדים אופנתיים ואירופאים.
אבל אם את בצרפת תקני כבר שם! אין על צרפת... והבגדים בכלל *-*