3 תשובות
שואל השאלה:
יאפ יש בגרויות אבל בכל זאת לא בא לי ;;
יאפ יש בגרויות אבל בכל זאת לא בא לי ;;
לא. את בת 17
אני מניח שיש לך בגרויות
עוד מעט זה מסתיים
תלכי, ותעברי את יום ראשון
שנאה שלי יום ראשון
אני מניח שיש לך בגרויות
עוד מעט זה מסתיים
תלכי, ותעברי את יום ראשון
שנאה שלי יום ראשון
תבריז\י, מותר לפעמים
באותו הנושא: