3 תשובות
שואל השאלה:
יאפ יש בגרויות אבל בכל זאת לא בא לי ;;
לא. את בת 17
אני מניח שיש לך בגרויות
עוד מעט זה מסתיים
תלכי, ותעברי את יום ראשון
שנאה שלי יום ראשון
תבריז\י, מותר לפעמים