8 תשובות
גרעינית או מורחבת?
אני מת, כולם נשארים בחיים.
שאני אמות וכולם יישארו.
שואל השאלה:
חוץ ממכם.

גרעינית.
אנונימית
מה זאת השאלה האכזרית הזאת?
שימות? אולי את אישתו של דוד שלי מה שהופך אותה בתכלס לדודה שלי, אבל אני מכחישה כל קשר איתה. לא רק שקשה מאוד להסתכל עליה מבלי להקיא, היא אישה פשוט רעה והרסה את המשפחה.
אם גרעינית.. אז לא שלא איכפת לי שהוא ימות, אני פשוט לא בקשר טוב איתו ומאוד מאוד כועסת עליו- אח שלי.

והייתי מצילה את אחותי, היא הבן אדם שאני הכי קשורה אליו גם יותר מההורים.
ההיתי בוחרת למות בעצמי, אנחנו משפחה קטנה, רק אמא אני סבא וסבתא בני 80+, לכן אעדיף למות בעצמי
אנונימית
ברור שבעצמי..
את עצמי כי אני לא רוצה למות מן הסתם ואכפת לי יותר מהחיים שלי מאשר של אחרים.