2 תשובות
אם תלמד בארץ, כן.
במידה ותלמד בחול, לא.
במידה ותלמד בחול, לא.
האמת שכן, זאת אומרת כדי להיות רופא צריך ללמוד בטכניון, וכדי להתקבל צריך בגרות מלאה ואפילו יותר מבגרות מלאה. אבל תשמע, זה נורא תלוי איזה כיתה אתה, נגיד אתה י' תיקח את עצמך בידיים ותנסה ללמוד בשיטה אחרת אולי כדי שתצליח, כדי שתצא עם בגרות טובה, ואם אתה מתחת לי' הכל בסדר. כי אנשים משתנים ויכול להיות שאם תשקיע יותר, תיקח מורה פרטי, תלמד בשיטה שונה, או משהו כזה תקבל ציונים יותר טובים ותוכל לממש את חלומך. ובכל מקרה, תמיד תוכל להשלים ולשפר בגרויות אחרי הצבא, אז הכל בסדר. אבל עדיין כדי לך לשנות משהו בשיטת לימוד שלך. בהצלחה!
באותו הנושא: