6 תשובות
ביישן
ביישן, אני וערס לא נסתדר.
ערס=אויב דרגה ראשונה
אז ברור ביישן
יש גם בין לבין.. והכל עניין של הגדרה ודרך הראייה של כל אחת
אנונימית
ברור שביישן