9 תשובות
סיימתי את המבחנים עד המחצית הבאה
רע: אני לא מפסיקה לחשוב על הקראש
טוב: נפגשתי עם חברה שלא דיברתי איתה מלא זמן
טוב: נפגשתי עם חברה שלא דיברתי איתה מלא זמן
משהו טוב: דיברתי עם מי שאני אוהבת
משהו רע: שברתי תציפורן חח
משהו רע: שברתי תציפורן חח
אנונימית
טובים- הידיעה שקמתי כל בוקר ללא שום פגע, התקבלתי ללהקה, נשארתי 3 ימים בבית
רעים- לא הצלחתי להגיע להישג משמעותי בדרך למטרה שלי, אין יותר מוטיבציה, חליתי בחמצת.
רעים- לא הצלחתי להגיע להישג משמעותי בדרך למטרה שלי, אין יותר מוטיבציה, חליתי בחמצת.
שואל השאלה:
אצלי
טוב: עברה לכיתה ידידה טובה שלי
וקיבלתי ממוצע 96.18 בתעודה
רע: לא ממש קרה משהו רע ;)
אצלי
טוב: עברה לכיתה ידידה טובה שלי
וקיבלתי ממוצע 96.18 בתעודה
רע: לא ממש קרה משהו רע ;)
קמתי בבוקר
דבר טוב, יצא פרק חדש ל'הרשימה השחורה' (הדברים הקטנים עושים לי את היום),
דבר רע, שאני אקבל ציון נורא נמוך במבחן בגלל נסיבות דפוקות שהיו יכולות להימנע בהחלט.
דבר רע, שאני אקבל ציון נורא נמוך במבחן בגלל נסיבות דפוקות שהיו יכולות להימנע בהחלט.
אנונימית
הדבר הרע: רבתי עם ההורים
הדבר הטוב ביותר שקרא לי: פגשתי את אהבת חיי❤
הדבר הטוב ביותר שקרא לי: פגשתי את אהבת חיי❤
אנונימית
טוב: הכרתי פה מישהי מדהימה (לא בקטע רומנטי)
רע: הדיכאון הקליני שלי התגבר, השנאה העצמית שלי התעצמה..
רע: הדיכאון הקליני שלי התגבר, השנאה העצמית שלי התעצמה..