התחברות הרשמה

ני ממש חייבת עזרה הייתם הולכים למסיבה של בני 18 (יומולדת) אם הייתם בני 16 ושלא כזה שותים ושאף פעם לא הלכתם למסיבות?

21 בינואר 2016, 19:36
מסיבותיום הולדתאלכוהולחבריםיחסיםמועדונים    
תשובה אחת
לא. לא הייתי נהנית.
H
Honest
באותו הנושא:
אם הייתם מתקבלים להרווארד, הייתם הולכים ללמוד שם?
לאיזה מסיבה אתם הולכים היום?
הייתם הולכים לפנימיה כמו הסדרה "אליפים"?
הייתם הולכים למסיבה לבד?
אם הייתם הולכים ברחוב והייתם רואים ילדה שלובשת את החולצה הזאת מה הייתם חושבים?
לו הייתם הולכים לאקס פקטור, איזה שיר הייתם שרים?
הייתם רוצים לבוא למסיבה כשהרוב ערסים פרחות וסנובים עם 2 חברים שלכם?
הייתם יוצאים עם מישהו שהכרתי פה בסטיפס למסיבה?
אתם הולכים מחר למסיבה בתל אביב?
כשילדים בני 15-16 הולכים למסיבות הם גם שותים שם ועושים סמים או לא?
אם הייתם הולכים למירוץ למליון, וזכיתם בכסף, מה הייתם עושים איתו?