4 תשובות
יש סיכוי, לפי דעתי, גם אם היא מדברת עליך מאחורי הגב היא יכולה להיות חברה טובה, תלוי במידה ובכמות..
בתכלס כולנו מדברים על אחרים אבל יש הבדל בין לרכל ללהיות צבוע
כן.
היום זה את איתם עליהם, ומחר זה הם איתם עליך..
תלוי עד כמה היא נחשבת לחברה טובה בשבילי.
כל אחד מרכל, וזה ברור.
בזמן שאני מנהלת שיחה עם בן אדם והוא מספר לי אירועים שחווה וכל מיני דברים כאלו או אחרים, הוא מזכיר גם אנשים שקשורים ומדבר עליהם, וזה נקרא לרכל.
אי אפשר לדעת, את יכולה לצחוק כמה שאת רוצה עם חברה שלך ואחרי כמה שעות היא תדבר עליך מאחורי הגב.
יש הרבה אנשים צבועים בעולם.
אפילו אלה שלא אומרים "אני לא צבוע"- האימא של הצבועים.
באותו הנושא: