3 תשובות
כל עוד את רצינית ורוצה להיות שם, זה לא קשה. מה שכן, זה אף פעם לא מסתיים ב60 שעות, אבל זה כיף ממש אז זה יתרון ;)
ואגב, בין קורס כבאות והצלה וקורס 60 מד"א אין הרבה להשוות...
אני לא מזמן התחלתי קורס של מד"א, אם משקיעים מספיק זה ממש לא קשה...
עברתי את זה בכיבוי אש, בקטנה