9 תשובות
שואל השאלה:
לא לתת בו ביס!
לפורר אותו ובכלל לא הרבה.
אנונימית
שואל השאלה:
אבל כמה אני צריכה לקחת?
זה מסרטן?
זה מסוכן?
אנונימית
שואל השאלה:
איזה כמות אני צריכה לקחת?
צבע?
מסרטן?
מגעיל?
איך לקחת את זה?
אנונימית
זה מסרטן אבל הכל בכמות זה כמו שאתה לא נהיה חולה סרטן מסגרייה אחת
שואל השאלה:
איך לקחת וכמה לקחת
אנונימית
פולידין מעלה. אסל אפשר לקבל הרעלה
אממ אני עשיתי את זה וקיבלתי דלקת גרון..
יתן לך 3 או 2 ימים חופש מבית ספר (אם זה העיניין)
אנונימית
לול. גיר לא מעלה את החום הוא רק שובר את השיניים והורס לך את הקיבה.

אם את רוצה לאכול בשביל להעלות את החום.. בתאבון! ^_^
כן זה יכול להיתקע לך בגרון את נורמליתת?
באותו הנושא: