121 תשובות
כי הם בנים
אנונימי
זה כמו לנסות להבין מוח של צרצר.. שכחי זה לא יעבוד לך.. ○.○
מה הקבנה
18
כי אנחנו בנים.. אין מה לעשותת..
לפעמים גם אתן ככה..
לא כולם למה לרשום את כולם זה מעצבן יש כאלה שרעים ויש את אלו שתמיד יכבדו ויהיו טובים
שואל השאלה:
הכוונה היא שאתם לא מבינים כלום וסתם חרמנים ומגעילים...
וdaniel10 זה רק בנים.. הבנות ממש לא כאלה!
אנונימית
הכוונה שלי זה שאנחנו לא יכולים לדעת על מה הם חושבים כמו שהם לא יכולים לדעת מה אנחנו חושבים.. אני חושבת שמפה בא כל העניין של המשיכה.. למשל אם את בן.. וחברה שלך קוראת לך לדבר איתך כשאתה רואה כדורגל.. הרי הבת לא תבין שזה מה שאתה אוהב ותחשוב שהמשחק יותר חשוב לו מימנה.. ובן אחר כן יבין אותו.. בגלל קשיי ההבנה האלה בעצם יש את משיכה לדעתי..
(אימלה איזה ניתוח.. ○.○)
האמת, נוח לנו להפיל את האשמה של הבנים אבל גם אני לא מבינה איך הם סובלים את הצורה שהמוח הנשי עובד.. אבל גם אותם קשה מאד! להבין..
אם את התכוונת לחרמנות.. אז את צודקת בקשר לבנות..
אבל בקשר לבנים את טועה.. כנראה שאת מכירה רק את החרמנים והמגעילים.. אבל את הנורמאלים לא.. אז אל תלכלכי סתם..
גם בנות כאלה וגם בנים כאלה אבל לא כולם כאלה
18
שואל השאלה:
אני לא מתכוונת רק לזה.. זה ה כ ל!
קשה להבין אתכם כל כך!
אנונימית
למי אתה אומר את זה?
אם אלי אז לא התכוונת לזה בכלל מזה הראש הכחול הזה? =_=
גם לנו קשה להבין
18
וואוו.. גם אותכן קשה מאוד להבין..
יש פעמים שאתן פשוט קטסטרופה..
שואל השאלה:
ממש לא! בנות הכי חמודות בעולם!
אנונימית חמודה
חח עלק קטסטרופה לפחות אנחנו מתבגרות יותר מוקדם..
מה שנכון נכון חח
נכון אתן באמת חמודות.. ויפות וחכמות.. ומה שתרצי.. וואלה מסכים איתך..
אבל לפעמים.. הראש של שנינו שונה.. וזה יוצר פיצוץ..
למה פיצוץ?
המקסימום שאתם יכולים לחשוב עליו זה אוכל, מחשב, כדורגל, ועוד משהו שלא מיועד לאנשים מתחת לגיל 18
אהה.. ונכון.. זה שאתן מתבגרות מוקדם.. אין מה לעשות.. ככה אלוקים רצה..
אני בכלל לא חושב בראש כזה..
כדורגל בכלל לא מעניין אותי.. וגם לא אוכל.. מחשב זה רק פייס ודיבור עם אנשים.. אבל חוץ מזה.. לא..
-_- לא ממש הבנתי מה אתה רוצה עכשיו..
אבל יש לי עוד תלונה קטנה על בנים..
למה אתם חייבים להיות כאלה מכוערים?!
קשה לכם לדאוג לעצמכם קצת?
אני לא מתכוונת שעווה וגבות אבל לפחות שטפו פנים עם סבון..
וגם היגיינה...
(אם כבר התחלנו להתלונן עליהם אז עד הסוף.)
טוב בואו נפסיק עם הריב הזה אני יכולה להגיד שלא כל הבנים ככה יש ויש כמו שיש בת נחמדה שיודעת לאהוב ובת מגעילה שרוצה רק כסף וכאלה! זה תלוי בבן אדם!
יש בנים שהם לא מכוערים!
מי רב סתם כיף להתלונן.. =_=
תתפלעי בנות יותר חרמניות מבנים ולא כל הבנים כאלה.
אני יכול לומר לך שאני לא אוהב כדורגל וכל החרה הזה שרצים אחרי כדור מעדיף ליראות חוף ים עם נרות ואת השקיעה וככה כמה כלבים לידי ורעש של הגלים ומוזיקה באוויר גם..
מי שעונה פה בתור בכיר.. אל תפריע\י..
ולמה את חושבת שכולם ככה.. אני למשל מאוד הגייני..
עלק בנות יותר..
אז איך אתה מסביר את זה שאיך שאני מדליקה טלוויזיה כבר קופץ איזה גבר שאנס מישהי?
עזבי את מה שהוא אמר.. אחי אתה טועה.. בנים יותר...
נכון ואתה בתור בן יודע!
ואני בתור שמחר בת 15 (חופשי מקבלת ברכות)
יכולה להגיד שאני עדיין חושבת על מתי יצא הסרט החמישי של דמדומים במקום על דברים כאלה!
מי מעריצה של דמדומים? =.=
לבנים יש הורמונים.. שאתה רואה משהו אינטימי אתה מתחיל להשתגע..
אבל גם לבנות יש רגעים שהן חרמניות... וזה טבעי חח אוליי הם לא מראות את זה אבל זה נכון..
אוף איך אני שונא את הבנות שמכלילות את כולם זה אשמתכן שאתן תמיד רוצות את הבנים שלא רוצים אתכן או את כל החתיכים והערסים שלא שמים עליכן ואחרי זה אתן באות לבכות שכל הבנים מגעילים מגיע לכן
אנונימי
אה הלו הלו די ללכלך לא כולם ככה, פשוט תפסיקו להכליל כבר
יש בנים נורמלים ויש בנים לא נורמלים, יש בנות נורמליות ויש בנות לא נורמליות
אז אפשר לסגור את הוויכוח הזה
אז מה לעשות שרוב הבנים מכוערים תחת ורק הערסים חתיכים?
זה לא וויכוח משעמם!
תנו לנו להמשיך בשקט!
אני לא אומר שהוויכוח משעמם, אני אומר שהוא חסר תוכן
אין בו שום טעם
כן פשוט שחכתי לעשות פסיק... =_=
הסיבה שאנחנו כותבים את זה, זה כי משעמם! (הפעם לא שכחתי!) ה
כן פשוט שחכתי לעשות פסיק... =_=
הסיבה שאנחנו כותבים את זה, זה כי משעמם (הפעם לא שכחתי!)
ח ח ח ח למה תמיד בנות משחקות אותה קשות להשגה? או רצות אחרי גברים..?


מצטערת לא מכירה בנות כאלה.. =_=
למה כל הבנים החתיכים תמיד חוצים את הכביש? (יענו עוברים לצד השני)
wariorr או איך שלא קוראים לך לא כל הבנים מכוערים ממש לא חוץ מזה שיש גם ערסים שמכבדים בנות
חוץ מזה שאתן לא חייבות דווקא חתיכים יש בנים שנראים בסדר גמור פלוס וממש מכבדים בנות אז תחשבי עליהם
דרך אגב מזל טוב
אנונימי
אני מבקש מהעונה הבכיר לעזוב את העמדה ולעוף..
ואת עדיין טועה.. יש הבדלים בין הבנים.. יש ככה ויש ככה..
נ. ב מזל טוב (= עד 120! הרבה אושר ועושר.. הרבה בריאות יושר כושר הצלחה בלימודים.. (=
warrior מצטער לאכזב אבל אני לא מכיר אף אחד שעבר לצד השני של הכביש (וכן הבנתי את המשמעות)
תגידו אתם בכלל קוראים את מה שאני כותבת?
כתבתי שמשעמם לי אז אני כותבת מה שבא לי עזבו אותי בשקט..
הכל כתוב בתור בדיחה.. %_%
דניאל אתה מדבר אליי או אל "משקפי שמש"? כי היא הלכה מזמן ואני הצטרפתי אחרי זה
מוזיק סטאר למה להרוס (אתה מפחד שיעקפו את השיא שלנו? 130 ומשהו הגבות)
אנונימי
טוב.. אז אני חושב שסגרנו תעסק ח ח ח ח
שיהיה לכם יום טוב חברה (=
חח למה להרוס? אני מצטרף להתייעצות בשביל לשבור את השיא, בקודם היה לנו 261 d:
גם חלק מהבנים וגם חלק מהבנות הם מגעילים. אני לא פונה אל כולם. אני פונה לאלה שמבינים ויודעים שבשני הצדדים יש הרבה בעיות.
הייתי שם...
אתם לא זוכרים אותי אה? חסרי לב.. ☻_☻
בטח שלך אמרתי אתזה.. משעמם לנו ואנחנו רוצים לדבר פה..
warrior כתבת שהכל בצחוק אז את מודה שלא כולם מגעילים?
( אם כן את מפסידנית והתירוץ לא משהו)
אנונימי
זה לא תירוץ זו האמת! באמת הכל בצחוק..
זה פשוט לא נראה ככה כי החלטתי להפחית בסמיילים ובמילים.. (הם חוסמו אותי כבר שלוש פעמיים בגלל לעג וציניות.. t.t )
טוב נו אני מבין שהדיון נגמר אז תשמעו בדיחה
שושנה מאירה גולדמן חח חח חח
055
חח חח
וואי!
לא הבנתי...+.+
warrior היית איפה? בהתייעצות הקודמת?
חח בת כמה את?
חח וואו איזה שיחה מעניינת באמא שלי
(;
כן.. אם הליאן הזאת שנשמעה כמו איזה שנטי?
או שזה לא היה שם.. =.=
שני קשישים נפגשים על ספסל בגינה.
"תגיד", שואל האחד, "איך חיי המין שלך?"
"מה אגיד לך", משיב השני, "כמו קוקה קולה".
"קוקה קולה?"
"כן", השיב, "בהתחלה היה נורמלי, אחר כך הפך ללייט. עכשיו זה זירו"...
חח סורי אנחנו לא מדברים על אותה אחת... אנחנו עשינו התייעצות עם 261 תשובות d:
חח זה היה מצחיק..
שמעו בדיחה..
הרצל אמר: אם תרצו אין זו אגדה!
פרסי אמר: אם תרצו אין...
מישהי את מוזמנת להשתתף בשיחה ה"מעניינת"
055
חח תודה
?
יש לי עוד אחד!
שאלה: איך מודדים ראש של גרוזיני?
תשובה: במד זווית
שואל השאלה:
ל daniel10
בנים לא שומרים על היגיינה בכלל.. ולפעמים אתם מאוד מאוד מאוד מגעילים!
ואנחנו עצבניות רק במחזור ומותר לנו.. נראה אתכם מדממים כמונו שבוע.. רק בנות יכולות לסבול את זה
נופר
מוזיק סטאר כל הקטע זה שאנחנו משתלטים על התייעציות של אחרים והמסכנים לא יכולים לבטל מעקב כי זאת שאלה שלהם חח
055
נופר כבר סגרנו את הבעיה הזאת.. =.=
אחד יושב בחתונה גרוזינית ואומר לזה שלידו: "יה, החתן כ"כ מכוער ושעיר".
זה שלידו עונה לו: "זוהי בכלל הכלה והיא הבת שלי".
האחד עונה: "מצטער מצטער, לא ידעתי שאתה האבא שלה".
וזה עונה: "אני לא אבא שלה, אני אמא שלה".
נופר עדיין לא הבנת? את לא יכולה להכליל את כל הבנים בגלל שאת יוצאת עם בנים מסריחים
אני בחיים לא יצאתי מהבית בלי להתקלח
055
טוב warrior אחד החזקים
יש לך שם יותר קליט? משהו בעברית
055
מישהו בכלל קורא את ההודעות שלי או שאני סתם כותבת בדיחות? =_=
נופר כבר סגרנו את זה, אבל אם את רוצה לפתוח את זה - אז כן, יש בנים ששומרים על היגיינה, כמוני, אז הטענות שלך חסרות כל בסיס p:
poripp היי אני זוכר אותך! אתה כן היית איתי שם d:
ווריור אני קורא d:
האחרון היה ממש טוב xd
שואל השאלה:
אני מבקשת, אם אתם רוצים לדבר לכו לצאט.. לא שאלתי את השאלה בשביל שיחות כאלה ובדיחות! תודה.
אנונימיץ
מוזיק סטאר כבר אמרתי לך שהייתי איתך זכרתי אותך זה היה בהתייעצות של הלמה יש אנשים שאומרים נסיח
055
אני יודעת!
שאלה: "כמה שוקל גרוזיני אחרי מקלחת?"
תשובה: "עשר קילוגרם פחות ממה שהוא שקל לפני כן..."
..
בנמל תעופה החליטו להגביר את האבטחה והתחילו לפתוח כל מזוודה כדי לבדוק את תוכנה.
פתחו מזוודה של איש אחד והוציאו 7 תחתונים.
האיש הנבוך הסביר, "אחד ליום ראשון, אחד ליום שני, אחד ליום שלישי, וכ'ו..."
הבא בתור מגיע גרוזיני וגם לו פותחים את מזוודה והפעם מוצאים 12 תחתונים.
הגרוזיני התחיל להסביר, "אחד לינואר, אחד לפברואר, אחד למרץ..."
שואל השאלה:
שיואו דיי כבר! לכו לצאט! כל דקה אני מקבלת התראה.. חלאס!
אנונימית
תאמת פוריפ לא דיברתי על זה.. עם הנסיח אני לא כל כך זוכר
דיברתי על זה עם השיר, אם תרצה אני אשלח לך קישור ותיזכר
חח ווריור אהבתי תשני אבל לא הבנתי תבדיחה הראשונה, עם הגרוזיני והמקלחת..
אה ופוריפ הזה עם הנסיח לא היה התייעצות, זה היה שאלת נוער, וזה לא היה ארוך
בדיחה אחרונה זה רצח אותי!
זוג גרוזיני נשוי מגיעה לגן חיות.
האשה רואה בואש, ואומרת לבעלה: "תראה איזה בואש יפה, בוא ניקח אותו".
הבעל אומר: "אבל זה גן חיות, אסור לקחת אותו".
האשה: "בסדר, אז תכניס אותו בין הרגליים".
הבעל: "ומה עם הריח? "
האשה: "אם ימות אז ימות!"
כן אני זוכר
ושואלת השאלה את לא חייבת להיכנס להתרעות מקסימום תלחצי על הסמל וזה כבר לא יראה לך אותם
055
שואל השאלה:
שיואו מה קשה לכם ללכת לצאט? ביקשתי יפה שתפסיקו ובכל זאת אתם ממשיכים? מה כאילו בכוונה?
אנונימית
חח חח חח חח חח
055
שואל השאלה:
דיי נו זה מעצבן..
אנונימית
תנו לי לסכם בשבילכם
בנות - כל המפגרות שחושבות שכל הבנים הם חרא, תהיו לסביות ותסתמו את הפה. לא כל הבנים ככה וצריך לדעת עם מי אתה מדבר, במקרה שלך את מדברת רק עם הסוטים אז אל תאשימי את כל הבנים אל זה שאתן מסתובבות עם המפגרים. אנחנו שונאים להתקלח, מגרבצים, מפליצים ובודקים כמה חזק זה, תוקעים גרפסים שאוכלים.. אין מה לעשות! זה מי שאנחנו, תתרגלו לעניין, ככה נוצרנו וככה נישאר.
בנים - כל אחת עם הדיעה שלה, צריך להתרחק מהבנות הפרחות האלה ולדבר עם הנורמאליות, כן לפעמים אנחנו מתנהגים חרא אבל ככה זה, בנות תתרחקו מהילדים הממש מופרעים ותדברו עם הנרמאלים, וזהו, אין לי מה להוסיף בעניין
אני..
שואל השאלה:
ואחרי שאתם עושים בכוונה בנים לא מעצבנים אה?
אנונימית
כוס אמאשלכם חפרתם
שואל השאלה:
ל אני..
נכון אתה צודק לגבי כל מה שאמרת שבנים עושים ובגלל זה הם כאלו מעצבנים! בנים, תפסיקו לגעת בביצים שלכם ליד בת! זה לא מושך.. אותי זה מגעיל!
אנונימית
'אני' כבר גמרנו את הסיפור הזה..
האנונימית.. גם את שוש את עשית תשאלה אז את צריכה לסבול.. מקסימום תמחקי את השאלה..
"אני " יחתיכת מגעיל בגלל אנשים כמוך אומרים שהבנים מסריחים ואתה דפוק אם אתה אומר לא לצאת עם הפרחות כי הם בסגנון שלך למה שבנות נורמאליות יצאו איתך
ואני ממש אוהב להתקלח ומגעיל אותי להפליץ ליד אנשים
055
פוריפ אתה נסיך (:
אבל נו שיגעתם לי תשכל חח תפסיקו לפרסם פה בדיחות מפגרות ימשועממים לכו לפרטי
טוב די לחפור בואו לא נהפוך את עצמנו לבובות ברבי גם בנים וגם בנות משתינים ותוקעים.. גמרנו? =_=
שואל השאלה:
ל poripp: ולגרבץ? זה אתם אוהבים?
אנונימית
מזה לגרבץ...
לא הבנתי.. ☻_☻
שואל השאלה:
לגרד בביצים.
אנונימית
מידע לא שימושי לילדה בת 15..
פרשתי למען הטלוויזיה ביי.. -.-
מישהי תלחצי על הכפתור שלא יתן לך יותר התרעות
ולא אני לא מגרבץ ובמיוחד לא ליד בנות
אני מבין תאלה שמגרבצים זה כיף להם להרגיש שהם לא שנים על אף אחד אבל אני לא מבין למה ליד בנות
055
אנחנו כן הגיינים.. (לפחות אני.)
לגרבץ ליד בנות.. לא. ממש לא.. (אני גם לא עושה אתזה ליד חברים.)..
וקבלו בדיחה ממש טובה.. (רק רגע.)
אין בדיחות יותר טובות משלי.. xd
ח ח ח ח כן בטח.. לבינתיים כל בדיחה שהבאת אני מכיר...
יאללה..
איפה הבדיחה שלך אז?
נראה אותך..
כשאני קראתי אתזה.. פשוט נשפכתי.. (וכן.. אני יודע שזה ארוך.. תהני (=
"אריה: " יש לך אש? "
ארנב: " כן "
אריה: " אז אם יש לך אש אז אתה מעשן "
ארנב: " נכון מאוד אני מעשן "
אריה: " ואם אתה מעשן אתה קונה סיגריות "
ארנב: " נכון איך ידעת? "
אריה: " זה פילוסופיה, ואם אתה קונה סיגריות אז יש לך כסף "
ארנב: " וואו אתה ממש חכם נכון יש לי כסף "
אריה: " ואם יש לך כסף אז אתה בטח עובד "
ארנב: " ברור אני עובד כל יום "
אריה: " ואם אתה עובד אז בטח יש לך חברים מהעבודה "
ארנב: " נכון, נכון "
אריה: " ואם יש לך חברים מהעבודה אז אתם יוצאים ביחד לברים "
ארנב: " נכון אתה ממש יודע הכל "
אריה: " ואם אתם ביחד בברים אז אתה בטח מכיר ארנבות יפות "
ארנב: " ברור אני מכיר הרבה ארנבות מברים "
אריה: " ואתה בטח מזמין אותן אליך לבית "
ארנב: " נכון איך אתה יודע? "
אריה: " זה פילוסופיה זה פילוסופיה, ואם אתה מזמין אותן אלייך הביתה זה אומר שאתה לא הומו "
ארנב: " נכון אני לא הומו איך ידעת את כל זה? "
אריה: " לזה קוראים פילוסופיה "
הארנב מתלהב והולך ל-40 שנות בידוד בהרים בשביל לעשות פילוסופיה.
כשהוא חוזר לביתו אז חבר שלו שואל אותו: " איפה היית 40 שנה חיפשתי אותך בכל מקום? "
ארנב: " אני עשיתי פילוסופיה "
חבר: " מה זה פילוסופיה? "
ארנב: " אני אסביר לך, יש לך אש? "
חבר: " לא "
ארנב: " אז אתה הומו ""
אחלה... ╦_╦
איך יודעים שלא היה דאודורנט בתקופת משה? לפי הכתוב: "וירם משה את ידיו וימותו העמלקים!"
אין בדיחה שתביאי ולא אכיר.. גם אתזה אני מכיר חח
3 משוגעים רצו לברוח מבית משוגעים..
הראשון.. אם יהיה חומה גבוהה נחפור מלמטה ונצא..
השני.. אם יש חומה נמוכה.. נתפס עליה ונברח..
השלישי.. חברה.. אכלנו אותה.. אין חומה s=


דיי יי יי יי יי
יש שיר כזה.."די דיינו די דיינו די דיינו דיינו דיינו "...
שואל השאלה:
שיואו דיי כבר בפעם הרביעית אני מבקשת ממכם! מה הבעיה שלכם לדבר בצאט לעזעזל?
תפסיקו להיות מעצבנים
אנונימית
זה הרינגטון שליי.. =_=
אם בא לך חפש אותי בצאט ושלח הודעה יש לי מלא בדיחות פי אלף יותר מצחיקות.. -_-
טוב טוב.. רק אל תרביצי..
אנחנו נלך לצ'אט..
היה נעים לחפור (=
שואל השאלה:
הגיע הזמן.. לכו לצאט!:)
אנונימית
דניאל תאמת הבדיחות שלך לא משהו אני מכיר אותם ואנונימית סליחה הייתי חייב
055
שואל השאלה:
שוב התחלנו?
אני עצבנית היום ואתם עוד יותר מעצבנים אותי עכשיו עם ההתראות האלה..
אנונימית
כי ככה הם..
טוב מיוחדת סגרנו את הדיון וזה לקח זמן אז אל תתחילי להגיב פה עכשיו
מה נסגר איתכם כמה תגובות?!
והאמת, שרוב הבנים רואים רק עצמם.
אבל אפשר ממש להצביע במיעוט על 'גברים' שהם גברים
לילה טוב