3 תשובות
אני גם ניגשת ואני ממש לא מוכנה: ( אבל שיהיה לנו בהצלחה
את תצליחי מבטיחה לך. זה לא קשה הבגרות, ולמדת כבר חצי שנה את החומר, החומר בטוח נכנס לך לתת מודע גם אם את מרגישה שאת לא מוכנה!
גם לי יש את הבגרות הזאת מחר. בהצלחה לנו 3>
גם לי יש את הבגרות הזאת מחר. בהצלחה לנו 3>
לפני שאת מגיעה למבחן לשתות מים ולאכול משהו מתוק בהצלחה
באותו הנושא: