2 תשובות
אני בגו אקטיב בראשל"צ.
יש לי מנוי לשנה, אני משלמת כל חודש 259 ש"ח.
יש לי מנוי לשנה, אני משלמת כל חודש 259 ש"ח.
אני יודעת שבבת ים זה
270 לחודש אם את נרשמת לשנה
270*12
ויש גם דמי צ'יפ ודמי חברות שזה ביחד 400
270 לחודש אם את נרשמת לשנה
270*12
ויש גם דמי צ'יפ ודמי חברות שזה ביחד 400
באותו הנושא: