2 תשובות
אני בגו אקטיב בראשל"צ.
יש לי מנוי לשנה, אני משלמת כל חודש 259 ש"ח.
אני יודעת שבבת ים זה
270 לחודש אם את נרשמת לשנה
270*12
ויש גם דמי צ'יפ ודמי חברות שזה ביחד 400