7 תשובות
אם אין משהו דחוף שבגללו צריך להעיר אותה אז לא.
אם הספה נוחה, לא.
אל תעירי.
תעירי אותה שיהיה לה נוח לישון על מיטה נורמלית
לא.
אם היא צריכה להתעורר למשהו תעירי אותה,
אם לא בכל זאת תבדקי שהכול בסדר איתה.
אם לא בכל זאת תבדקי שהכול בסדר איתה.
נע, תני לה לישון, אולי היא עבדה קשה. אבל אם זה משהו דחוף, תעירי אותה.
באותו הנושא: