7 תשובות
לקחת מסטיק / לצחצח שיניים
חח בדרך כלל יש ריח רע כשרעבים נראה לי:/
כאילו את לא יודעת מה לעשות
שואל השאלה:
אני לא רעבה.. אכלתי דיי הרבה ובדרך כלל אני לא אוכלת הרבה...
אני לא רעבה.. אכלתי דיי הרבה ובדרך כלל אני לא אוכלת הרבה...
אנונימית
לצחצח שיניים\ לקחת מסטיק\ סוכרייה עם ריח טוב\ שתיתן לך להשתמש במי פה
לצחצח שיניים עם משחת מנטה/ לאכול סוכריית מנטה (מציצה)/ לאכול משהו, אולי לשתות/ יש ספריי פה כזה, אולי יש לה בבית.
תלקקי אותה עד שהיא תאבד הכרה
באותו הנושא: