3 תשובות
האמת שאני לא יודע תבדקי באינטרנט
אממ, תאמת,
כן.
ראיתי עם בן דוד (בן 7) תוכנית בערוץ "לוגי" ואמרו שמה שאסתמה יכולה להיעלם עם הגיל...
בתור ילדה עם אסטמה אני יכולה להגיד לך שיש אנשים שנולדים איתה
או שמקבלים אותה במהלך חייהם, אבל זה עובר עם הגיל.