12 תשובות
כן.
כן.. איזאיה משהו כזה..
איכ מזה השם הזה..
כן. אבל אני לא מייחסת לזה חשיבות, זה לא מעניין אותי.
לא. כמעט כולם פה הגיעו במטרה לשאול + לעזור לאנשים לפתור בעיות וקונפליקטים, וגם אם יש מישהו מעט שונה בדיעה שלו, לא אומר שהוא "מעצבן" אותי.
השואל השני >< הספאמ ר עם המלא משתמשים שאיכשהו מצליח לעבור את החסימות משתמשים כפולים ונועץ לעצמו את כל השאלות ואז אין מקום בעמוד הראשי לשאלות חשובות באמת
כן... עידו אביטל... הוא מטריד בקטע חמוד חח
אנונימית
ללא ספק.
אבל אני לא הולך לציין שמות.
אני לא אוהבת את ה"גאון" ברוקולי יותר מדי תופס מעצמו בגלל שהוא שומע ביטלס ומי ישמע איזה להקה זאת..
לא אוהבת את אלפנט וכל המשתמשים הפלצנים האלה שחייבים להעיר על כל דבר זה ממש מעצבן
אנונימית
מי לא אוהב את הגאון ברוקולי? o__0
מעריצה סודית
כמובן, אם אראה משתמש שעונה תשובה גזענית או משהו מגעיל אחר אז כן.
אבל מישהו בקביעות לא, אם אני מבינה שהוא טרול זה סתם עלוב.
מעט, טוב אחד, לא מעצבן כמו שמציק.