3 תשובות
אמן
אנונימי
אני יודעת שזה נראה רע.. אבל גם לאנשים שיש להם דירה לא בהכרח יש כסף לעזור לאחרים. ולהגיד לך את האמת? אנשים כבר לא כל כך סומכים על מקבצי נדבות בשביל לתת להם כסף. כי לחצי זה נראה כאילו הם ילכו לקנות סמים ולחצי אחר אלה צעירים יחסית (נערים או 40 בגיל) שיכולים פשוט לצאת לעבוד עדיין. אז לא כל אחד שישב ברחוב ויבקש כסף פשוט יקבל אותו. יש לנו לב אבל צריך להיות מציאותיים.
אני מסכים כמעט עם כל מילה שלך! אבל לא כולם כאלו. יש הרבה שכן עוצרים ומנסים לעזור. כשאני נתקל בהומלס אני שם כמה שאני יכול. אני יכול להגיד שיש אנשים שלא מאמינים לזה, הם מרגישים שיכול להיות שההומלס הוא אדם רגיל שמנסה להרוויח כמה גרושים מנדבות. שמעתי גם דעות כמו "הוא בטח כרת לעצמו את הרגל כדי להרוויח הון". אבל כן, לדעתי צריך לתרום, מקסימום זה רמאי. עדיף לתת ולהשאר עם החשש שמא אותו קבצן הוא רמאי, מאשר לא לתרום ולהשאיר קבצן אמיתי רעב ללחם.