6 תשובות
חח כן.. ולא. כי תכלס הוא צודק. אבל מצד שני היא חברה שלו וזה לא בסדר
לדעתי כן.
בגלל שהוא חבר שלה הוא צריך להחמיא לה יותר ולהגיד שהכי הכי יפה בעולם, ככה היא יכולה לחשוב שיש לו עדיפוית אחרות עליה
לדעתי לא.. אני 100 אחוז בטוח שאם הוא חבר שלה הוא ממש לא התכוון לפגוע.. זו פשוט די עובדה של העולם לרוב.. כאילו כן זה עלול להשמע פוגעני אבל אני בטוח שהוא אוהב אותה כמו שהיא וחושב שהיא מושלמת אם הוא חבר שלה..
לדעתי לא, כי זאת עובדה אפילו יש בנות יותר יפות מבר רפאלי
לדעתי זה כן פוגע.
מסכימה לגמרי עם rain
באותו הנושא: