4 תשובות
בסטיפס אסור לבקש נעצים, הגולשים ינעצו שאלה רק כי זה נכון לדעתם ולא כי שואל בשאלה שידל אותם.
הורידו אמינות כי זו עבירה על חוקי האתר.
אולי אני אשמע חרא, אבל באמת לא אמורים לבקש.
כל העניין של הנעיצות זה בשביל שינעצו שאלות שבאמת מעניינות וחשובות ולפעמים גם ללא מענה,
לא שאלות מפגרות על נעצים שאז נועצים את זה וזה לוקח מקום לשאלות חשובות באמת.
אנונימית
כי את לא אמורה לדרבן את המשתמשים לנעוץ. הרעיון הוא שהם באמת יחשבו שהשאלה שלך מעניינת מספיק בשביל להופיע בדף הבית, ולא כדי לעשות לך טובה.
הם סתם מתקטננים על הכל