6 תשובות
ממשיכה הלאה, אני לא יכולה להכריח מישהו לאהוב אותי
ממשיכה.
כל עוד זה לא הדדי, אין שום סיבה שאני אתקע על זה.
קרה לי.
פשוט לא עשיתי כלום, הזמן כבר עשה את שלו.
ממשיך הלאה
עוברים הלאה..
אנונימית
מה שאני עושה עכשיו.. מנסה לשכוח ממנה..

מקווה שעזרתי:)
באותו הנושא: