2 תשובות
שואל השאלה:
תודה לך על התשובה, הצעת לי רעיון חכם, בעזרת ה', כך אעשה
תודה לך על התשובה, הצעת לי רעיון חכם, בעזרת ה', כך אעשה
החשבון הנ"ל מיועד למעבירי משכורת חודשית מעל 7,000 בכל חודש, ההטבה מוגבלת ל-3 שנים.
אתה מקבל 3% ריבית על הפלוס בתנאי שאתה מעביר כל חודש משכורת בסל הרף הנזכר לעיל.
אם אני זוכר נכון גם יש שם פטור מעמלות עובר ושב- תבדוק את זה.
3% מובטח (תלוי משכורת) זה נחמד במצב של היום, אז כדאי גם לפתוח חיסכון בהוראת קבע, כל חודש תדרוש שיפקידו לך לפחות 25% מהמשכורת לחיסכון.
אחרי 3 שנים (ובמהלכן), יש לחשב מסלול מחדש... כלומר להשוות תנאים בעוד בנקים.
אתה מקבל 3% ריבית על הפלוס בתנאי שאתה מעביר כל חודש משכורת בסל הרף הנזכר לעיל.
אם אני זוכר נכון גם יש שם פטור מעמלות עובר ושב- תבדוק את זה.
3% מובטח (תלוי משכורת) זה נחמד במצב של היום, אז כדאי גם לפתוח חיסכון בהוראת קבע, כל חודש תדרוש שיפקידו לך לפחות 25% מהמשכורת לחיסכון.
אחרי 3 שנים (ובמהלכן), יש לחשב מסלול מחדש... כלומר להשוות תנאים בעוד בנקים.
אנונימי
באותו הנושא: