התחברות
הרשמה
כשעושים קונטור הארות והצללות בפנים אפשר להשתמש בביב מיקאפ אסתי לאודר עם כיסוי מלא או שזה מפריע?
23 בפברואר 2016, 18:01
איפור
מייקאפ
הארות
קונסילר
הצללה
תשובה אחת
את מעוניינת להשתמש בו בתור בסיס או בתור קונטור והארות? אפשר את שניהם, זה לא יפריע.
_
_Forever Young_
באותו הנושא:
עם איזה קונסילר מהפארמים ממולץ לעשות הארות והצללות?
עלות מייקאפ של אסתי לאודר - כמה עולה מיקאפ של אסתי לאודר בסופר פארם באיזור באר שבע?
בנות איזה מייק אפ כדאי להשתמש של גייד לוריאל או אסתי לאודר?
אני יודעת לעשות הארות בפנים אבל איך עושים הצללות עם מה?
לא הבנתי מה זה הארות והצללות ולמה לפעמים קוראים לזה הצללות או הארות רטובות? מישהו יכול להסביר לי?
לבחור מייק אפ טוב - אסתי לאודר או מאק? איזה מייק אפ מסתיר הכי טוב פצעים ונותן כיסוי מלא?
קונטור.. והצללות תופס גם בלי מייקפ לפני?
בנות איזה מייקאפ נותן כיסוי יותר יפה דאבל וור של אסתי לאודר או סטודיו פיקס נראה לי של מאק?
מיקאפ מינירלי זה מייקאפ עם כיסוי קל בינוני או מלא?
קרם וסרום לפנים של אסתי לאודר - היכן ניתן למצוא המלצות על סרום וקרם לפנים של אסתי לאודר?