תשובה אחת
לי זה ממש קשה
לפעמים זה קל והכל אבל שאני צוחקת המון אני מרגישה שאני כמעט לא נושמת ואז אין לי אוויר, ואני מתחילה לצפצף (הגרון-קשה לנשום) ואני חייבת משאף שתמיד יהיה צמוד אלי.