9 תשובות
אם אתה יודע לטפל לבד אז לך על זה אבל לדעתי הטיפול כולל עוד כל מיני שמנים ודברים נצרכים לקטנוע, נסה להתייעץ עם מישהו שמבין בקטנועים.
לדעתי ללא טיפול ראוי אתה עוד עלול לצאת בנזק גדול יותר מ800 ש"ח, גם חמור צריך אוכל, מים, פרסות וכד'
אז קטנוע כל שכן.
לדעתי ללא טיפול ראוי אתה עוד עלול לצאת בנזק גדול יותר מ800 ש"ח, גם חמור צריך אוכל, מים, פרסות וכד'
אז קטנוע כל שכן.
שלום
מדובר לא רק בשיקול כספי אלא גם בבטיחות שלך, כיוון שבטיפול שכזה במיוחד טיפול גדול עם הבלמים ונוזלי הבלמים וכדו' לא משחקים ולא מומלץ לקחת צאנס שמדובר בבטיחות כמו בלמים שהינו חלק מהטיפול.
שמני גיר, בלמים זה בטיחות בין היתר אם תצליח לעשות לבד יש על מה לדבר, אחרת לא מומלץ להסתכן בכך כיוון שמדובר בבטיחות שלך בסופו של דבר.
אם אתה מחפש לחסוך כסף בטיפולים ויש לך כישורים טכניים בסיסיים אגב שגם אותם ניתן לרכוש במשך הזמן אם אתה אוהב אופנועים או נעזר בהם באופן קבוע, קיימים סדנאות המלמדות כיצד מבצעים טיפולים מסוג זה בתחזוקת כלי רכב אלו באופן מקצועי גם בבית עם קניית כלי עבודה בסיסיים לכך.
בהצלחה
מדובר לא רק בשיקול כספי אלא גם בבטיחות שלך, כיוון שבטיפול שכזה במיוחד טיפול גדול עם הבלמים ונוזלי הבלמים וכדו' לא משחקים ולא מומלץ לקחת צאנס שמדובר בבטיחות כמו בלמים שהינו חלק מהטיפול.
שמני גיר, בלמים זה בטיחות בין היתר אם תצליח לעשות לבד יש על מה לדבר, אחרת לא מומלץ להסתכן בכך כיוון שמדובר בבטיחות שלך בסופו של דבר.
אם אתה מחפש לחסוך כסף בטיפולים ויש לך כישורים טכניים בסיסיים אגב שגם אותם ניתן לרכוש במשך הזמן אם אתה אוהב אופנועים או נעזר בהם באופן קבוע, קיימים סדנאות המלמדות כיצד מבצעים טיפולים מסוג זה בתחזוקת כלי רכב אלו באופן מקצועי גם בבית עם קניית כלי עבודה בסיסיים לכך.
בהצלחה
עם לא תטפל בזמן רצועת הויראטור יכולה להיקרע וזה לא נעים, כל הויראטור יכול להרס, מכיון שזה קטנוע 125 הרצועה שם חלשה מאוד למרות שהיא מקורית או מחוזקת, השמן בקטנוע 125 יותר בלאי ונהפך לשחור בגלל שזה סמ"ק קטן והקטנוע מתאמץ, שחיקה של הסנדלי סחיבה, בכל טיפול עושים שיוף לסנדל סחיבה (קלאץ) כדי שהיו באותה רמה במידה, אז נשמעים רעשים לא נעים במהלך הפתיחה בגלל זה, בנוסף צריך להחליף פלאג כדי שיהיה הצתה טובה בקטנועי 125 יש בעיות הצתה כי זה קטנוע שני פעימות למרות שהוא קירור נוזל מים. בנוסף צריך להחליף פילטר כדי שיהיה מהירות, פלטר סתום פשוט מונע כניסת אוויר למערכת של חלל הצלינדר במנוע וזה גם גורם לטורים נמוכים, גם עושים טיפול גדול בדיקה של כיון שסטומים בכיון שהם נוטים להתרחק במשך הזמן, אי כיון שסטומים יכולים לגרום לקטנוע להתכבאות ונוסף טורים לא יצבים. משולשים ומשקולות נשחקים במהלך הפתיחה בסנדלים ויכולים להרוס את הסנדלי סחיבה, ניקוי וראאטור מכל אבק. בעיקרון גם זה הרגשה מותר טובה לעשות טיפול ו800 שח זה ממש זול.. אני מתאר לעצמי שיש לך גויי רייד או מובי
אנונימי
וכמובן כמו שאמרו בדיקה של הברקסים שזה ממש חשוב... למרות שלברקסים אין קמ זה פשוט בלאי לפי שימוש ובדיקה כל טיפול
אנונימי
שואל השאלה:
כמה דברים קודם כל בהחלט זה קטנוע קימקו מובי עכשיו איך אני עושה את הטיפול לבד? אני רוצה ללמוד לבד לסדר הכל. וגם שוב אני לא יודע אם שווה לי להשקיע הקטנוע בלחץ בלחץ אני יקבל על הקטנוע במידה וארצה למכור אותו בלחץ יקבל 2600 ש"ח. עכשיו אני יודע הקטנוע מטופל עשה 28 אלף טיפול קטן ו32 אלף עבר טיפול באמת גדול וב36 אלף עבר טיפול קטן כעת אני עומד להגיע ל40 אלף והוא צריך טיפול גדול של איזה 700 ש"ח שוב ואני אומר שוב אם אני לא ישקיע את הטיפול הזה וימשיך לנסוע ככה רק כמובן ידאג לו לשמן ודלק ולנסוע זה יכול לדפוק אותו? מצד אחד כואב לי להשקיע כזה סכום כי הקטנוע ישן 8 שנים על הכביש ומצד שני אני יודע עבר טיפולים בזמן אז כואב גם להזניח אותו. לכן מה אתם אומרים מה לעשות אני בכאב ראש מאוד מאוד רציני כעת.
כמה דברים קודם כל בהחלט זה קטנוע קימקו מובי עכשיו איך אני עושה את הטיפול לבד? אני רוצה ללמוד לבד לסדר הכל. וגם שוב אני לא יודע אם שווה לי להשקיע הקטנוע בלחץ בלחץ אני יקבל על הקטנוע במידה וארצה למכור אותו בלחץ יקבל 2600 ש"ח. עכשיו אני יודע הקטנוע מטופל עשה 28 אלף טיפול קטן ו32 אלף עבר טיפול באמת גדול וב36 אלף עבר טיפול קטן כעת אני עומד להגיע ל40 אלף והוא צריך טיפול גדול של איזה 700 ש"ח שוב ואני אומר שוב אם אני לא ישקיע את הטיפול הזה וימשיך לנסוע ככה רק כמובן ידאג לו לשמן ודלק ולנסוע זה יכול לדפוק אותו? מצד אחד כואב לי להשקיע כזה סכום כי הקטנוע ישן 8 שנים על הכביש ומצד שני אני יודע עבר טיפולים בזמן אז כואב גם להזניח אותו. לכן מה אתם אומרים מה לעשות אני בכאב ראש מאוד מאוד רציני כעת.
אנונימי
לא הבנתי את הקשר בין שווי הקטנוע לטיפולים בו... בוא נניח שהשווי שלו הוא 0, כלומר לא תצליח למכור אותו אפילו בשקל, מה זה קשור לטיפול בקטנוע? הרי זה לא שעושים טיפול כדי לשמר או להעלות את ערך הקטנוע, הערך תמיד יירד מהרגע שקנינו אותו. בקיצור אני שואל אותך באיזה מקרה כן תעשה טיפול, אין טיפול שיעלה את ערך הקטנוע...
שואל השאלה:
מה שאני אומר אחי שקטנוע עד 5 אלף שח לא שווה להשקיע טיפולים וכל השטויות האלה מה שכן להחליף רק שמן מנוע כל 4000 אלףולנסוע... ולשאלה שלך מתי כן לעשות טיפול אז ברגע שנקרעת הרצועה.. אז לטפל כי יהיה חובה... ועד אז נוסעים פרט לרצועה אני לא רואה איזה בעייה שיהיה אם לא טיפלתי.. מבין מחשבה חכמה לא? נניח קטננוע של 2500 שח זה מה שהוא שווה. אז אני משוגע סתם כל 4000 קילומטר להשקיע טיפול של 700 שח.. יש מבין?
מה שאני אומר אחי שקטנוע עד 5 אלף שח לא שווה להשקיע טיפולים וכל השטויות האלה מה שכן להחליף רק שמן מנוע כל 4000 אלףולנסוע... ולשאלה שלך מתי כן לעשות טיפול אז ברגע שנקרעת הרצועה.. אז לטפל כי יהיה חובה... ועד אז נוסעים פרט לרצועה אני לא רואה איזה בעייה שיהיה אם לא טיפלתי.. מבין מחשבה חכמה לא? נניח קטננוע של 2500 שח זה מה שהוא שווה. אז אני משוגע סתם כל 4000 קילומטר להשקיע טיפול של 700 שח.. יש מבין?
אנונימי
יש מבין את המחשבה, לא חושב שהיא חכמה...
כמו שכתבו לך כבר, הטיפולים נעשים כדי לשמור על הבטיחות שלך. אני לא שולל לעשות טיפול במוסך זול, "לא מורשה". אני לא שולל שתלמד את הנושא ותעשה את הטיפולים בעצמך. אבל לא לטפל בכלל זה פשוט מסכן אותך (וכמובן אחרים..).
אין קשר לשווי הקטנוע, ואפילו להיפך, ככל שהקטנוע ישן יותר, הייתי מקפיד יותר על טיפולים, כדי לוודא שהכל תקין והנסיעה על הכלי עדיין בטוחה.
גם ככה החיסכון הכספי שלך הוא כל כך גדול בהשוואה לאחזקה של רכב, אל תחסוך כמה מאות שקלים שתתחרט עליהם אח"כ...
כמו שכתבו לך כבר, הטיפולים נעשים כדי לשמור על הבטיחות שלך. אני לא שולל לעשות טיפול במוסך זול, "לא מורשה". אני לא שולל שתלמד את הנושא ותעשה את הטיפולים בעצמך. אבל לא לטפל בכלל זה פשוט מסכן אותך (וכמובן אחרים..).
אין קשר לשווי הקטנוע, ואפילו להיפך, ככל שהקטנוע ישן יותר, הייתי מקפיד יותר על טיפולים, כדי לוודא שהכל תקין והנסיעה על הכלי עדיין בטוחה.
גם ככה החיסכון הכספי שלך הוא כל כך גדול בהשוואה לאחזקה של רכב, אל תחסוך כמה מאות שקלים שתתחרט עליהם אח"כ...
שואל השאלה:
אז בוא אני יגיד לך משהו עשיתי ברקסים חדשים בתחילת השנה וצמיג אחד החלפתי. אז זה האמא של הבטיחות...
אני מדבר איתך טיפולים מה שעושים הרגילים רצועה וכל אלה.. זה ברור אני מטפל ברקסים וצמיגים... אבל שאר הטיפולים לא משתלם להשקיע..
אז בוא אני יגיד לך משהו עשיתי ברקסים חדשים בתחילת השנה וצמיג אחד החלפתי. אז זה האמא של הבטיחות...
אני מדבר איתך טיפולים מה שעושים הרגילים רצועה וכל אלה.. זה ברור אני מטפל ברקסים וצמיגים... אבל שאר הטיפולים לא משתלם להשקיע..
אנונימי
באותו הנושא: