17 תשובות
זה סבבה לגמרי
נורמאלי לא גדול ולא קטן
הוא בסדר גמור-רגיל
שואל השאלה:
מאיזה מידה זה מתחיל להיות גדול?
אנונימית
ממוצע-גדול
כן.
המידה שלך מוגדרת כ'גדולה' יחסית.
שואל השאלה:
בת 15.
אמור להיות מידה מסוימת לכל גיל מסוים?
אנונימית
איך עד עכשיו הסתרת את החזה בלי חזיה?0_o
המידה שלך ממוצעת+, זה סבבה
שואל השאלה:
^גוזיות עם פושאפ/בלי פושאפ.
אנונימית
אה, נבהלתי חחnחחnnחח
קצת לא הגיוני להסתיר חזה במידה הזאת רק עם חולצות.
d:
יותר לכיוון הגדול
מה שכן זה יפה הגודל הזה
בינוני, רגיל.
בינוני+ לכיוון הגדול
בת כמה את?
הכל תלוי
בינוני גדול. אבל לגיל שלך זה גדול יחסית וזה גודל ממש יפה!
ואו ישלך ממש גדול לגיל 15
אני מידה 70b ואני בת 15
וכול הכיתה שלי בערך במידה הזאת ויש כאלה שהם אפילו מידה a
באותו הנושא: