7 תשובות
ממש לא זה שטויות לדעתי...
לא >.< במיוחד שאני גם לא משהו בזה
ממש לא אכפת לי מספורט, אני בעצמי ממש גרועה לול
ממש לא
אני לא מצפה מחבר שלי להיות באולימפיאדה..
חוץ מזה שגם אני לא טובה בספורט
לא זה בכלל לא חשוב
חשוב לי הבן אדם, זה נורא שולי בעייני.