3 תשובות
את לא יכולה לדעת מה תרצי עוד כמה שנים.. בינתיים את אומרת את זה כדי לעשות לעצמך חיים קלים.. אבל אם לא תשקיעי עכשיו את תצטערי על זה יום אחד. אנשים זלזלו וישבו לבד להשלים הכלל. כל עוד את בבית ספר תנצלי כל יום כדי להתקדם ולהגיע להישגים כי בחיים האמיתיים מאוד קשה להגיע בסופו של דבר לעבודה טובה שמרוויחים בה טוב.. ככה שכשאת מוציאה תעודת בגרות טובה ותעודת בגרות בכלל את משאירה לעצמך את האופציות פתוחות, בהצלחה ואל תתייאשי (:
שואל השאלה:
בסדר אבל אני מכירה אנשים שלא עשו כלום בתיכון! ועכשיו לומדים
באוניברסיטה הפתוחה ומצליחים
אנונימי
נכון.. אבל זו לא סיבה לזלזל.. תמיד תשאפי ליותר... כל עוד את יכולה תמיד תנסי לעשות את המקסימום.. אל תוותרי לעצמך כבר עכשיו
באותו הנושא: