תשובה אחת
זה לגמרי שונה לגבי כל אחד..
אני הייתי מעדיף שפשוט תגיד בלי לנסות לעשות אתזה נחמד (אבל זה כנראה רק אני)
אני הייתי מעדיף שפשוט תגיד בלי לנסות לעשות אתזה נחמד (אבל זה כנראה רק אני)
באותו הנושא: