6 תשובות
חוץ מלצחצח שיניים

אפשר גם לנקות את הלשון מהאבנית והחיידקים שהצטברו שם, בעזרת מנקה לשון!

מצורף קישורים לקנייה של מנקה לשון:


בהצלחה!
הריח לא מגיע רק מהפה אלא גם מהבטן כי היא ריקה לכן אתה צריך לאכול ולשתות משהו (לדוגמה טוסט ושוקו יעזור)
תאכל* כך שהקיבה שלך לא תהיה ריקה, וגם במשך היום תאכל כדי שהיא לא תהיה ריקה כי זה עושה ריחות, לצחצח שיניים, מי פה.. ולי אישית לשים את היד מול הפה ולנשוף עליה ולהריח או פשוט לבקש מקרוב עוזר..
תנסי/ סוכריית מנטה
תלקקי את הגב של היד שלך, תחכי שהרוק יתייבש ותריחי. זה הריח פה שלך בעצם.
אנונימית