התחברות הרשמה

איזה קליק אתם הכי אוהבים? אני את הכריות..

8 במרץ 2016, 18:46
כריותשוקולד    
8 תשובות
אין על האדום
ק
קוסקוס בטעם אוטובוס סעמק מורחק
הכריות
j
just be happy
הקורנפלקס.
C
Cool kids can't die
הקליק קורנפלקס זה החיים שלי
ז
זהלאפודינגשוקולד :\
אני את הכריות ואת הקרונפלקס
מ
מה שלא הורג מחזק
עיגולים חום לבן
כ
כולנו קצת לחם עם ריבה
קורנפלקס!
K
Keyt
קורנפלקס
S
SayPizza
באותו הנושא:
מה הקליק האהוב עליכם? איזה צבע?
קליק כריות או קליק כדורים?
איזה צבע קליק אתם הכי אוהבים?
איזה קליק הכי טעים: כדורים או כריות או ביסקוויט?
איזה דגנים אתם הכי אוהבים? אני trix כריות וסיני מיניס.
בוקר טוב אנשים! איזה קליק אתם הכי אוהבים? אני את הצהוב
סקר כריות וניל או כריות שוקולד?
מי אוהב כריות עם חלב? זה טעים?
איזה כריות יותר טעים? וניל או נוגט
איזה קליק הכי טעים?
אתם אוהבים לעשות קליקים ואם כן באיזה חלק בגוף הכי הרבה?