5 תשובות
אני לא לומד כל יום
יש לי איזה 3 2 ימים פנויים בשבוע וזה בלי סופש
יש לי איזה 3 2 ימים פנויים בשבוע וזה בלי סופש
אני לא לומדת כל יום, רק לפני מבחן..
אבל אני באה כל יום לבית ספר בגל שכל שיעור זה חומר לבגרות. נמאס לי, ברצינות
אבל אני באה כל יום לבית ספר בגל שכל שיעור זה חומר לבגרות. נמאס לי, ברצינות
כל יום, ומלא עומסס ( שישי לא לומדת אבל זה כל הבית ספר ככה)
לומד כל יום. ללא הספק השנה הכי קשה שהייתה לי בחיים
בואי נגדיר את זה ככה..
ימי שלישי זה היום היחיד הפנוי שלי (כולל התנדבויות ושעות תגבור אחרי צהריים)
ימי שלישי זה היום היחיד הפנוי שלי (כולל התנדבויות ושעות תגבור אחרי צהריים)
באותו הנושא: