4 תשובות
שואל השאלה:
חח באמת תודה... אבל אני דווקא הרגשתי טוב בבי"הס ואני אוהבת את החברות שלי...
אוקיי אם ככה אז זה עוד יותר פשוט, תתארי יום בחיי בבית ספר תפרגני לחברות תחמיאי למורות, אם את רוצה אני יעזור בפרטי
זה מאוד פשוט את צריכה לכתוב בדיוק ההיפך ממה שהרגשת בבית ספר באמת
תנסי לקבל השראה מספרי מחזור קודמים