6 תשובות
אם מישהו לא אוהב אותך, אין מה להתאמץ. מגיע לך מישהו שיאהב אותך ולא מישהו שתרדפי אחריו..
את יכולה לכתוב לי הכל ונדבר אבל עכשיו אני הולכת אז רק מאוחר יותר אני יענה לך
בשמחה תכתבי לי אני ממש אשמח לעזור ולשמוע:)
את מנסה לחזור? אז למה נפרדתם אם את אוהבת אותו
מה את יכולה כבר לעשות? אין מה לעשות עם זה, נסי להמשיך הלאה בכל הכוח... אני בטוחה שתרצי מישהו שיאהב אותך בחזרה.. ובטח שלא ככה...

תתרכזי בדברים אחרים ונסי לשכוח אותו, עם הזמן הכל עובר.
אני יודעת שזאת הרגשה מגעילה ודוחה ואת עכשיו מרגישה כאילו שכל העולם מתפרק.
אבל נחשי מה? זה לא ככה.
מבטיחה לך** שיום יבוא ואת תצחקי על זה.
תמשיכי הלאה, תשכחי ממנו, למרות שזה ממש קשה תביני שהוא לא שווה את זה ושאת לוקחת את עצמך ביידים ויוצאת מהמצב הזה.

בהצלחה, אני בפרטי אם תרצי לשאול עוד משהו (:
אל תחזרי אליו, הוא לא שווה את זה.
תמשיכי בחיים ותמצאי אחד שיאהב אותך חזרה:)