2 תשובות
אני מניחה שלבני זוג כאלו לא תהיה בעיה סתם לשבת ביחד, לשתוק, ולבהות אחד בעיניים של השני.
אבל כמובן שאי אפשר לעשות את זה לנצח, יש נושאי שיחה - פשוט לא מחפשים אותם.
אבל כמובן שאי אפשר לעשות את זה לנצח, יש נושאי שיחה - פשוט לא מחפשים אותם.
לאא עשיתי אותה טעות שלך לפני חצי שנה וזה היה מעפן הנושאים יזרמו לבד לא משנה עם יששתיקות פשוט אל תחשוב עלזה
באותו הנושא: