7 תשובות
אני בת אבל אני אוהבת יותר ג'ינס.
למי אכפת מה בנים אוהבים שימי מה שאת רוצה ונוח לך.
למי אכפת מה בנים אוהבים שימי מה שאת רוצה ונוח לך.
אני בת, ג'ינס יותר יפה מטייץ אבל טייץ יותר נוח.
אני בת וסקיני גינס יותר נוח לי מטייץ
גם לי ^^
ג'ינס
לדעתי ג'ינס יותר יפה כי הוא מחטב.
באותו הנושא: