3 תשובות
עשיתי עגיל באף עם אקדח וזה לא כאב זה רק לחץ, חברה שלי עשתה עם מחט והיא אמרה לי שזה ממש כואב..
לי לא כאב בכלל... לא הספטום ולא הרגילים
זה טיפה יותר כואב אבל לא בהרבה