4 תשובות
וואי שמעי אני בול במצב שלך עכשיו. אני דוחה את זה כל יום וגם כי יש לי מבחנים וגם כי אין לי כבר כוח..
אני מלפני שבועיים לא הלכתי. אז הכל טוב.. תנסי לפחות פעמיים בשבוע
אני מלפני שבועיים לא הלכתי. אז הכל טוב.. תנסי לפחות פעמיים בשבוע
לא זה בסדר.
לא כזה נורא
לא.
באותו הנושא: