2 תשובות
זה לא דפקה זה טבעי יש אתזה למלא אנשים
אולי אתה אוכל בפה פתוח..
אולי זה בגלל שמי שאוכל שומע יותר מאחרים..
וזה לא אמור להביך אותך או משהו כזה ולהעמיד למצב לא נעים...:)
אולי זה בגלל שמי שאוכל שומע יותר מאחרים..
וזה לא אמור להביך אותך או משהו כזה ולהעמיד למצב לא נעים...:)