2 תשובות
אין שיטה. להבין את הטקסט ולא לנסות למצוא מילים זהות בטקסט כמו בשאלה. 5 יח"ל אנגלית זה מה שהמורה מלמדת.
he didn't want to kill him because he was of great value to the church
question: why did he not want to kill him?
1. he was afraid - (no)
2. he was of great value to the united states - (no)
3. he was very important to the pope - (yes)
אתה צריך לדעת שהוא היה חשוב לכנסייה ולא לנסות לחפש מילים דומות. הבנת הטקסט ולא מילים דומות.
he didn't want to kill him because he was of great value to the church
question: why did he not want to kill him?
1. he was afraid - (no)
2. he was of great value to the united states - (no)
3. he was very important to the pope - (yes)
אתה צריך לדעת שהוא היה חשוב לכנסייה ולא לנסות לחפש מילים דומות. הבנת הטקסט ולא מילים דומות.
אני קורא את האנסין פעם אחת ברפרוף ואחרי זה אני קורא אותו שוב בדקדוק, אחרי זה אני קורא את השאלות ומנסה לזכור את המילות מפתח של השאלה, וכשאני זוכר אותם אני מנסה למצוא את המילות מפתח שלהם באנסין וכשאני מוצא אני קורא את כל הפסקה שיש בה את המילת מפתח ועונה על השאלה... אני יודע שזה נראה שזה לוקח הרבה זמן כי צריך לקרוא את האנסין שלוש פעמים אבל אני משתמש בשיטה הזאת ואני כמעט תמיד מסיים ראשון והציונים שלי הם 90+